3 Nov 2011

ambiga memang lahanat

ya memang betul ambiga tu sangat lahanat. dalam diam2 dia jadi juara program yang lahanat juga itu. dan kalau mahu, kita boleh saja wajibkan setiap diri masing2 menyumpah seranah ambiga itu. rupa2-nya selepas jadi pemuka bersih menuntut pembaharuan sistem pilihan raya di malaya ni, si ambiga ini menyelinap pula ke grup seksualiti merdeka. satu agenda jahat utk menghalalkan golongan lesbo, homo dan yang sewaktu dengannya.

memang ambiga lahanat. sangat2 lahanat.

lahanat ambiga tak sejahat chua soi lek sebab chua soi lek tak berselindung2. dia cakap direct. dan ikut hukum mazhab melayu malaya, cakap direct tak berdosa sangat berbanding apa yang ambiga buat tu, sebab ambiga guna taktik jahat yang sangat2 lahanat. berselindung di sebalik program .

bila chua soi lek mempersenda calon pas yang perempuan tak mau bersalam dgn yang bukan mahram, biarkan saja sbb isu bersalam itu isu khilafiah. dan lebih afdhal mengambil fatwa yang meringankan. bila chua soi lek kata islam punca sesebuah negara/masyarakat mundur, kita tak boleh bising2. sebab memang chua soi lek cakap betul pun.

tengok la arab saudi. punya la mundur! itu belum lagi komen dia tentang hudud yang "will cause the nation to backslide and scare away investors". sangat dalam sifir politik chua soi lek.

ok lah, mungkin ada yang marah. sebab tu korang baling cat ke wisma mca. baling cat! berani sungguh korang! baling cat ke dinding yang takkan buat apa2 walaupun korang kencing ke situ. baling cat. berani sungguh!

jadi, ambiga memang lahanat. wajib dikeji. dan chua soi lek seorang intelek yang pintar dan bijak. jangan keji dia.

formulanya senang saja. ambiga tu selalu bikin kacau. selalu bikin kecoh sama kerajaan. jadi kita wajib keji dia 24/7. setiap masa setiap ketika. orang mcm chua soi lek tu tak la selalu kecoh sangat. lagi pun tanpa orang cina dan chua soi lek, ke manalah gamaknya malaya ni nak pergi, kan?

dan lebih afdhal lagi kalau gelaran dato' pada ambiga tu disentap semula. mana layak orang sekeji ambiga diberi gelar dato', kan? cuma saya tak pasti, siapa yang beri dia dato' tu? sungguh2 tak pasti. mungkin sammy vellu, atau mungkin juga tun ling liong sik.

ayuh, kita pakat ramai2 desak samy vellu atau ling tarik balik gelaran dato' tu. ayuh!

Tiada ulasan: