24 Okt 2009

konspirasi aziz bari dan nik aziz

tak ramai yang tahu, sebenarnya prof aziz bari adalah ejen provokatur yang sengaja ditanam CIA lama sebelum dia mula terkenal sebagai intelek yang menegur pemerintah. dia mengambil masa agak lama sebelum memulakan langkah melunaskan misi ditetapkan untuknya.

untuk meyakinkan orang ramai, beliau bertugas sebagai profesor undang2 di universiti islam antarabangsa. selain sebuah universiti yang menjadi perhatian pelbagai mahasiswa negara asing, imej institusi pengajian tinggi itu yang menggunakan istilah 'islam' adalah nilai tambah untuk aziz bari menanam keyakinan bahawa dia benar2 ikhlas dalam tugasnya.

jarum jahat aziz bari mula berjalan sejurus selepas dato' seri anwar ibrahim dipecat daripada jawatannya pada 1998. dia mula menonjol sebagai pakar perlembagaan yang banyak menyebelahi pembangkang.

apabila isu perak terjadi, aziz bari banyak sekali memberi pandangan dan semuanya menguntungkan pakatan rakyat.

selepas kredebilitinya sukar dipertikaikan, dia mula memasuki fasa lebih dalam dengan mencetuskan idea supaya presiden pas, dato' seri abdul hadi awang, digantikan dengan tokoh lain yang lebih jelas arah perjuangannya berbanding ahli parlimen marang itu yang dilabelnya sebagai 'pro-umno'.

grand design CIA semakin melebar apabila menteri besar kelantan pula melancarkan serangan preemptive dengan melemparkan idea supaya pas mengadakan mesyuarat agung luar biasa sama seperti mca dan umno. ia adalah tindakan bijak dan mencetuskan gelombang penentangan terhadap ustaz hadi awang.

apabila ustaz hadi disingkirkan, akan dinaikkan pula tokoh lain yang lebih islamik dan memenuhi cita rasa majorti warga malaysia yang sudah jemu kepada umno. namun, rahsia yang lebih besar, di sebalik ketokohan pemimpin itu, dia sebenarnya adalah ejen anwar ibrahim. anwar ibrahim pula adalah sahih ejen amerika.

anda wajib meyakini dan mempercayai maklumat ini sama seperti anda wajib meyakin dan mempercayai bahawa umno adalah parti islam yang paling unggul dan maksum dalam dunia.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

analisa yang tidak terkandung fakta pengukuh. ia sekadar analisa rambang dan bacaan tanggapan.

Tanpa Nama berkata...

Pendokong UG terdiri daripada beberapa orang agen provocateur yang ditanam dalam PAS untuk destabilisasi PAS dalam jangka panjang dan jangka pendek. Beberapa agensi tempatan dan asing menyumbang tenaga meletakkan agen-agen provocateur mereka dalam PAS.

Tanpa Nama berkata...

bodoh bin bangang je yang tak paham entri ni... dah sah-sah penulis nak menyindir geng UG yang gila duk pakai hujah ni lah dalam nak menang hari tu... abis ulamak-ulamak yang malas berpikir tu kena tipu...